۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

مقام آمریکايی: تغییر رژیم، بهترین پاسخ به تهدیدات حکومت ایرا

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا که بهمراه رئیس جمهور این کشور به لندن سفر کرده است، اعلام کرد که ایالات متحده از این پس فرصت تنفس به رژیم تهران نخواهد داد و از هر امکانی برای سفت تر کردن پیچ و مهره های تحریم و افزایش فشار علیه آنها استفاده خواهد کرد.

همزمان وزیر امور خارجه انگلستان ضمن استقبال از تحریمهای جدید آمریکا و اتحادیه اروپا علیه رژیم تهران گفت، ما به دلیل سرکوب خشونت ‌بار مردم ایران و پشتیبانی رژیم تهران از سرکوب معترضان در سوریه و همچنین کمک به گروههای شبه ‌نظامی در سراسر منطقه و ادامه تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، تحریمها علیه رژیم تهران را افزایش دادیم و این کار را ادامه خواهیم داد. حکومت ایران نسبت به مصمم بودن ما نباید هیچ شکی به خود راه دهد.

از سوی دیگر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی سخنانی اعلام کرد، تنها راه مقابله با تهدیدهای رژیم تهران، قیام مردمی علیه این رژیم مانند سایر کشورهای منطقه و تغییر حکومت بدست مردم ایران است.

به گزارش شبکه خبری ای.بی.سی آمریکا، جان بینر گفت، ما امیدواریم چنین اتفاقی پس از لیبی و سوریه، در ایران هم روی دهد و مردم این کشورها و کل مردم منطقه بتوانند از شر این حکومتهای سرکوبگر خلاص شده و به آزادی دست یابند.‬

هیچ نظری موجود نیست: