۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

ایران و حزب‌الله، متهم به نقش‌آفرینی در حملات ۱۱ سپتامبر

شاهد هم از راه رسید !
چندتاکشور دیگررا باید ویران کنند تا ماموریت بن لادن به پایان برسد ؟
آیا ملت ایران هنوز اندوخته ارزی در آمریکا دارند که بتوانند خسارت بدهند ؟
 
ایران و حزب‌الله، متهم به نقش‌آفرینی در حملات ۱۱ سپتامبر نیویورک تایمز: شهادت دو اطلاعاتی سابق در مورد مشارکت ایران در ۱۱ سپتامبر 

روزنامه نیویورک تایمز روز پنج‌شنبه در گزارشی نوشت که دو عضو سابق سازمان‌های امنیتی ایران در دادگاهی در شهر نیویورک شهادت داده‌اند که مقامات جمهوری اسلامی از قبل از وقوع حملات یازده سپتامبر در آمریکا اطلاع داشته‌اند.

این روزنامه به نقل از وکلای خانواده‌های تعدادی از قربانیان ۱۱ سپتامبر می‌گوید که در این پرونده دولت فدرال آمریکا به خاطر حمایت مستقیم حکومت ایران از این حملات خواستار دریافت خسارت شده است.

یکی از این دو اطلاعاتی سابق که از ایران گریخته‌اند مدعی شده است که حکومت ایران حتی در طراحی حملات تروریستی به خاک آمریکا نیز نقش داشته است.

هویت و جزئیات شهادت این دو مامور امنیتی سابق در پرونده‌های دادگاه علنی نشده، ولی به شکل محرمانه در اختیار قاضی دادگاه قرار گرفته است.

نیویورک تایمز در گزارش خود می‌گوید با توجه به این که این ادعا‌ها در مورد اطلاع ایران از وقوع حملات یازده سپتامبر به صورت محرمانه در اختیار دادگاه قرار گرفته به سختی می‌توان به صحت و سقم آنها پی برد.‬

هیچ نظری موجود نیست: