۱۳۹۱ خرداد ۵, جمعه

باندهای قاچاق انسان- نقش وزارت اطلاعات و حزب کمونیست کارگری

در گزارشهای متعدد آمده است که احمد جعفری بعد از افشای شبکه انوش، از هلند به آلمان رفت و صاحب هتل - رستورانی در شهر کلن شد. در آنجا از « حزب کمونیست کارگری » تقاضای عضویت کرد و با در آمیختن شیّادی و مظلوم نمایی اعتماد اعضای حزب و دیگر ایرانیان را جلب نمود. هتل - رستورانش محل جلسات سیاسی گروهها از جمله حزب کمونیست کارگری به رهبری آقای حمید تقوایی شد. تورهایی که از ایران به شهر کلن آلمان می آمدند ، می بایست در آنجا ساکن می شدند. سالهاست که وزارت اطلاعات دارای چندین باند قاچاق انسان به خارج کشور ، از جمله اروپاست. این باندها علاوه بر اینکه از طریق قاچاق انسان پول کلانی به جیب می زنند، می توانند بر تعداد « مزاحم‌ها » و بیکارانِ گریبانگیر در ایران بکاهند. مهمتر از آن اینکه ، این باندها می توانند با داشتن اطلاعات کامل از افرادی که خود خارج کرده‌اند ، آنها را در خارج کشور تحت کنترل داشته باشند و حتی از طریق آنها اطلاعات جریانات سیاسی را هم بدست آورند. احمد جعفری در سالهای اخیر عضو یکی از این باندها هم بوده است.
* پرونده شبکه جاسوسی انوش و باند مزدور کریم حقی منیع در این سالها جریان داشته و دارد. اعضای این شبکه و باند، هیچگاه از شعاع دید سازمانهای ضد جاسوسی و شاید هم پلیس امنیت داخلی کشورهای اروپایی دور نبودند. پلیس آلمان که از ابتدا این هتل - رستوران را زیر نظر داشت ، سر انجام وارد هتل - رستوران شد و همه اسناد و مدارک را با خود برد. لازم به ذکر است که پلیس حتی سراغ مدارکی که در زیر زمین خانه دیگران مخفی شده بود تا در صورت لو رفتن هتل – رستوران در امان بماند هم رفت و آنها را با خود برد. هر چند احمد الان آزاد است اما تابعیتش پس گرفته شده و تنها شانس ماندن او در آلمان ، قانون الحاق خانواده است. او دارای فرزندی است که در آلمان به دنیا آمده و مادر فرزندش هم در جرم دخیل نیست. طبق قانون آلمان، او هیچوقت نمی تواند تابعیت‌اش را پس بگیرد اما می تواند برای سرپرستی فرزندش اقامت دریافت کند. شاید بپرسید که پس تلاش رژیم برای متوقف کردن این پرونده چیست ! رژیم وحشت دارد که پلیس آلمان او را خطری برای امنیت کشور و ایرانیان مقیم آلمان تشخیص دهد. اگر چنین شود ، قانون الحاق خانواده هم نمی تواند به او کمک کند و آنگاه او دستگیر و به ایران بر گردانده می شود.
دادگستری آلمان روز دهم ماه مه را برای روز دادگاه اعلام کرده تا موضوع دیگری مورد بررسی قرار گیرد اما دادگاه بعدی که به احتمال قریب به یقین قبل از تعطیلات تابستانی تشکیل می شود ، دادگاه کُلِ افراد این باند است که در واقع علاوه بر جاسوسی ، قاچاق انسان توسط وزارت اطلاعات را بررسی می کند. تا کنون افراد زیادی از این شبکه دستگیر و موقتاً تا روز دادگاه آزاد شدند که در بین‌شان پلیس ایرانی تبار در قسمت اتباع خارجی هم دیده می شود

هیچ نظری موجود نیست: