۱۳۹۱ خرداد ۵, جمعه

کنگره‌ی ملی
این کنگره محل گردهم‌آئی، همگامی و اتحاد و یکپارچگی همه‌ی مخالفین نظام اشغالگر اسلامی و دشمنان رژیم فاسد و تبهکار جمهوری اسلامی در ایران است.
هم میهنان با هر نوع گرایش فکری و سیاسی، وابستگی‌های حزبی و سازمانی، دیدگاه و اندیشه‌ی متفاوت و یقینا کاملا متضاد با هم می توانند در کنگره‌ی ملی در کنار هم باشند، چرا که اینجا صحنه‌ی نبرد واقعی بین دو جبهه خواهد بود.
ازطرفی رژیمی مستبد و دیکتاتور که از همه‌ی قدرت و ثروت و امکانات موجودش برای نابودی ملت و ویرانی کشوراستفاده میکند و در طرف دیگر، مبارزینی آزادیخواه، دلسوز و از جان و دلبستگی ها و وابستگی ها گذشته که تنها به یک هدف می اندیشند و آن نابودی این رژیم و رهایی سرزمین است.
اما چگونه باید به هدف بزنيم؟
می‌گویند كمانگير پير و عاقلی در مرغزاری در حال آموزش تيراندازی به دو جنگجوی جوان بود. در آن سوی مرغزار نشانه‌ی كوچكي كه از درختی آويزان شده بود به چشم مي خورد. جنگجوی اولی تيری را از تركش بيرون می كشد. آن را در كمانش می گذارد و نشانه می رود. كماندار پير از او می خواهد آنچه را می‌بيند شرح بدهد. مي گويد: «آسمان را می بينم. ابرها را. درختان را. شاخه های درختان و هدف را.» كمانگير پير مي گويد: «كمانت را بگذار زمين تو آماده نيستي.» جنگجوی دومی پا پيش می‌گذارد .كمانگير پير می گويد: «آنچه را که می بيني شرح بدهجنگجو می گويد: «فقط هدف را می بينمپيرمرد فرمان می دهد: «پس تيرت را پرتاب کن. تير بر نشان می نشيندپيرمرد می گويد: «عالی بود. هنگامی‌كه تنها هدف را می بينيد نشانه گيريتان درست خواهد بود و تيرتان بر طبق ميلتان به پرواز در خواهد آمد،تمركز افكار بر روی هدف به سادگی حاصل نميشود.اما مهارتی است كه كسب آن امكان‌پذير است و ارزش آن در زندگی همچون تيراندازی بسيار زياد است.بر اهداف خود متمركز شويد.آری تکرار می‌کنم که تمركز افكار بر روی هدف به سادگی حاصل نمی شود. اما مهارتی است كه كسب آن امكان‌پذير است و ارزش آن در زندگی همچون تيراندازی بسيار زياد است
در سی و سه سال گذشته مزدوران رژیم اسلامی ما را از هم دور و هرگز نگذاشتند که افکار و اندیشه‌ی خود را برای آزادی ایران، فقط برای آزادی ایران متمرکز کنیم و از هم پاشیدگی ما ملت ایران بهترین فرصت‌ها را برای رژیم آخوندی در داخل کشور فراهم آورد تا هر آنچه که می‌توانند به ناموس ملت تجاوز کنند، جوانان و میهن دوستان را به چوبه‌های دار به سپارند وسرمایه‌های ملی کشوررا غارت و به جیب بیگانگان و حسابهای بانکی آخوندها در سراسر جهان واریز نمایند.
کنگره‌ی ملی جای مبارزینی است که صراحتا و با شهامت تمام مخالفت خود را با جمهوری اسلامی اعلام می‌دارند و با تمرکزافکار آزادی ایران را نشانه گرفته‌اند.
از افرادی که در ایران زندگی و فعالیت میکنند انتظار آشکار نمودن هویت واقعی شان نمی رود؛ اما دوستان و همکارانی که در خارج از کشور زندگی میکنند و قصد مبارزه‌ی جدی و فعالیت متمرکز بر روی پروژه‌ی بزرگی همچون تشکیل کنگره‌ی در تبعید ایرانیان را دارند، انتظار میرود که از انتشار عکس و مشخصات اصلی خود اِبایی نداشته و مسیرهای تردید، شک، افترا و اتهام غیر را مسدود نمیاند.
یا باید گوشه ای نشست و نظاره کرد بود یا سینه سپر کرده و وارد میدان شد.

هیچ نظری موجود نیست: