۱۳۹۱ مرداد ۲۶, پنجشنبه

ای الله تو را سپاس !


ای الله تو را سپاس !

از آنجائیکه ملت ستمدیده‌ی ایران کمتر به خواندن تاریخ و آموزش فرهنگ خویش پرداخته‌اند، و از آنجائیکه غارتگران با سرقت و به آتش کشیدن آثار تاریخی و فرهنگی ما، این ملت را از دسترسی به گذشته‌ی تاریخی خود محروم کرده اند، سازمانهای اطلاعاتی غرب و شرق بر این باورند که اگر رقص و آواز برون مرزی های لوس آنجلس نشین برقرار باشد، آنها به زودی همه حوادث ناگوار دوران 28 ساله‌ی رژیم ننگین اسلامی را فراموش خواهند کرد و سایر ایرانیان آواره در سراسر جهان را نیز از ادامه مبارزه نا امید.

مردم داخل کشور نیز بزور اسلحه مجبورند تابع مقررات رژیم خونخوار باشند و تا روزی که آخوندهای حاکم بتوانند ملت ایران را محتاج یک لقمه‌ی نان به دنبال تهیه مایحتاج روزانه‌ی زندگی بدوانند، خیالشان راحت که حادثه‌ی ناگواری رخ نخواهد داد. مهم این است که ایرانی ها به جای بازنگریِ تاریخ گذشته‌ی کشورشان و تمام بلاهائی که غربی ها به سر آنها آورده اند، هرچه زودتر گذشته را فراموش و به رقص و پایکوبی بپردازند، و شاید بی جهت هم نباشد که همه جا شایع می کنند:

« ایرانی ها مردمی خوش گذران هستند.»

کدام روزگار خوشی را در 1400 سال گذشته به جز چندسالی در دوران پادشاهان پهلوی، ایرانیان به خود دیده اند؟ غارتگران غربی حتی زحمت پژوهش و طراحی سناریوهای جدید را نیز به خود نداده‌اند،

و گذشته نشان داده است که تکرار یک نمایشنامه کهنه، هر چند سالی یک بار کار خود را کرده و این ملت خوش باور و فریب پذیر را به دام استعمار انداخته است. و از آنجائیکه مردم حافظه تاریحی خوبی ندارند، به زودی همه چیز را به فراموشی سپرده و روز از نو روزی از نو.

از ملتی که برای سدها سال منتظر ظهور امام زمان از لندن، مسکو، لوس آنجلس و یا چاه جمکران مانده و در انتظار دموکراسی صادراتی از غرب و شرق  بوده‌اند، تا هزاران شعبه‌ی مک دو نالد، کنتاکی، کوکاکولا و سدها قرارداد گوناگون با کشورهای غربی را برایشان به ارمغان بیاورد، و هرگز برای رسیدن به فرهنگ با شکوه خویش متحد نشده و گامی برنداشته اند، بیش از این هم نمی توان انتظار داشت.

اینجاست که گفته معروف برتراند راسل، اگر به ما برنخورد، در مورد ایرانیان چنان بی ربط هم نیست که می گوید:

جامعه گوسفندی لایق حکومت گرگها است!!!

و به یاد داشته باشیم که « کارائی یک گله گوسفند به رهبری یک شیر به مراتب بیشتر از کارائی یک گله شیر به رهبری یک گوسفند است.»

با داشتن طولانی‌ترین فرهنگ تمدن دنیا، تا به کی اجازه خواهید داد که غربی‌ها ملت ایران را گوسفندان و نظام اجتماعی تحمیلی به ما را جامعه گوسفندی تلقی کنند؟

به گواهی تاریخ، قرنها است که این ملت از پیام زرتشت بزرگ، از آئین و فرهنگ خود بدور افتاده است، خدمات جانبازان و میهن پرستان را نادیده گرفته و به دنبال خرافات و موهومات اسلام ناب محمد تازی، همواره سر از دیکتاتوری و آخوندکراسی درآورده اند.

چرا باید اجازه دهیم که سایر ملل دنیا چنین پنداشت ناشایستی از ما داشته باشند که باعث وسوسه‌ی آنها برای چپاول و غارت کشورمان گشته و می شود. و تا هنگامیکه ما ملت ایران ظلم را پذیرا باشیم، این چنین خواهد بود که هست.

آنچه مسلم است، سرنخ کلیه حرکات شیطانی این مزدوران به توبره‌ی دولت فخیمه‌ی انگلستان متصل است. بر همگان روشن است، که از برکت نان حرام دولت فخیمه، هزاران خودفروخته‌ی ایرانی نما تحت نام سازمانها و کانون های مخفی و علنی گوناگون در اروپا و آمریکا آماده جان نثاری و اجرای دستورات مافیای استعمار و حتی آماده واگذاری کشور و ملت ایران به ییگانگان هستند.

اخطار شدید مبارزین و عاشقان ایران‌زمین به شیادان وطن فروشی که این روزها با حمایت بیگانگان تلاش می‌کنند که منافع اربابان خویش را با اجرای نمایشنامه‌ها و شعبده‌بازی‌های رنگارنگ و با به کارگیریِ اپوزیسیون‌های به اصطلاح روشنفکر و طرفداران حزب باد که در مسیر اهداف استعمار به فساد کشیده شده اند، در منطقه تضمین، و جنبش ملی مردم ایران برای آزادی را به انحراف بکشانند.

اخطار به سردمداران کشورهای اروپائی که تلاش می‌کنند اذهان عمومی را برای جلوگیری از محاکمه‌ی دزدان و حفظ منافع قراردادهای بسته شده با وطن فروشان تازی، از راه خود منحرف و دم از اصلاحات صلح آمیز، آشتی ملی و بخشش همگانی می زنند.

این مزدوران باید بدانند، نه تنها جنایت پیشه‌گان و پس ماندگان تازی، بلکه کلیه دست اندرکاران غارت و چپاول سرمایه های ملی ما در اولین فرصت به دادگاه ملی سپرده خواهند شد، دادگاهی که ملت داغدیده ایران اعضای هیئت ژوری آن خواهند بود.

مطمئن باشید آنجه را هم که خورده اید، از حلقومتان بیرون خواهند کشید.

بخوابید تا صبح دولتتان بدمد!

بیش از 1400 سال است که فریاد قهرمانان ملی ما، چون رستم فرخزاد (فرمانده‌ی ارتش ایران در جنگ قدسیه)، بهمن جازویه ( قهرمان میهن پرستی که به زندگیِ ننگینِ علی ‌ابن‌ابیطالب خاتمه داد)، فیروز نهاوندی (قهرمان جان باخته‌ای که به زندگی ننگین عمر ابن‌خطاب خاتمه داد)، بهزاد همدانی ابر پهلوانی که به زندگی ننگین عثمان ابن‌عفان خاتمه داد)، روزبهان خراسانی، بابک خرمدین، امیرکبیر، رضا شاه بزرگ، ایران پدر شاهنشاه آریامهر و سدها سردار دیگر که جانشان را برای دفاع از حیثیت و شرافت ملی فدای ایران کرده‌اند، درون قلب یکایک میهن پرستان و عاشقان ایران شنیده می‌شود، که می‌خواهند تو و من به پا خواسته و راه آنان را ادامه دهیم.

این بر ماست که روزی نه چندان دور هزاران شاخه گل به پاس قدردانی و سپاسگزاری از آن همه رشادت و فداکاری به آرامگاه این عزیزان نثار کنیم، وظیفه ای که برای 1400 فراموشش کرده‌ایم و بحای آن عده‌ای تازی زاده‌ی نمک به حرام عزاداری و بزرگداشت از جنایتکاران تازی را به ما تحمیل کرده اند.

ننگ بر ما باد که برای 1400 سال همواره دعا کرده ایم:

" ای الله"

تو را سپاس که سنٌت قتل و غارت و جنایت پیشگی را به ما ارزانی داشتی!

تو را سپاس که فرهنگ با شکوه ما را به دست قوم ابوالعرب تازی به نابودی کشاندی!

تو را سپاس که خواهران و مادران ما را به دست قوم تازی اسیر و به بردگی کشاندی!

تو را سپاس که سرمایه ملی ما به جیب بیگانگان سرازیر شد و خودمان همواره هشتمان در گرو نهمان بوده است!

تو را سپاس که آخوندها را خلق کرده ای تا چنین جنایاتی را به بار آورند،
بیش از
ده  میلیون معتاد به مواد مخدر، میلیون ها زن و کودک بی سرپرست، دو میلیون کشته و معلول جنگ تحمیلی، سدها هزار اعدامی و زندانی سیاسی، بیش از یک میلیون دختران پاک و بی گناه ایران زمین که به فساد کشیده شده و اکثر آنها در کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس به عنوان برده‌ی بفروش گذاشته شده‌اند، میلیاردها دلار ثروت ملی ما که به غارت رفته و خلاصه ای الله تو را سپاسکزاریم که نگذاشتی حتی یک قطره آب از گلویمان به راحتی پائین برود.

ای الله عجب ظالمی هستی! و ظالم تر و نادان تر از الله محمد تازی خود ما هستیم که این همه ستم را دیدیم و پذیرفتیم و صدایمان هم درنیامد که نیامد.! شرم بر ما باد....

چگونه می شود خود را به خواب غفلت زده و بگذاریم که نسل 57 به عنوان یکی از ننگین ترین نسل های قرن بیست و یکم ثبت تاریخ و مایع شرمساری آیندگان باشد؟



هموطنم، تمام چپاولگران غرب و شرق یک بار دیگر متحد شده اند که صدای رگبارهای فرهنگ رسای ما را به سکوت کشانده و بار دیگر باقیمانده ثروت ملی ما را غارت کنند.

بی تفاوتی و عدم مسئولیت هر ایرانی ننگ تاریخ را برای دهها سال دیگر  برای فرزندان ما به دنبال خواهد داشت.

هشیار باشید که طوفان رهائی بخش آزادی در حال وزش است که فقط با اتحاد و همبستیگی ما و تکیه بر فرهنگ نیاکانمان می توانیم کشتی در هم شکسته ایران را نجات و سر از دامن بیگانه در نیاوریم.!

با قطره خون خویش، مهر شرافت، صداقت، اعتقاد و پایداری خویش را برای رهائی از قلاده‌ی استحمار 1400 ساله بزنید و یک بار دیگر برای همیشه با ایستادگی و جوانمردی آثار خرافات و بردگی را از کشور عزیزمان زودوده و به ژرفای زباله دان تاریخ بسپاریم.



پاینده ایران ـ پایدار و سرافراز باد ملت ایران

نوشیروان ـ  بنیاد ایرانبانان

پنج شنبه  29  تیر 2565  شاهنشاهی | 20  جولای 2006 میلادی





















هیچ نظری موجود نیست: